Największym wyzwaniem, które pojawia się przed otwarciem własnego sklepu internetowego, jest dobór odpowiedniego- pod prowadzony profil działalności- oprogramowania, jego aktualny stan oraz planowany kierunek rozwoju. Mimo bogatej oferty silników do prowadzenia sklepów internetowych, wiele z nich jest zbyt mało elastyczna oraz uboga w dodatki, co w późniejszym czasie staje się dużym utrudnieniem. Nowoczesny sklep powinien charakteryzować się intuicyjnymi oraz automatycznymi rozwiązaniami, dzięki którym właściciel oraz pracownicy będą mogli skupić się na najważniejszych kwestiach dotyczących ulepszeń i rozwoju przedsiębiorstwa, a nie na powtarzalnych czynnościach związanych z jego prowadzeniem i obsłudze.

Problemem administratorów obsługujących platformy sprzedażowe jest fakt, że wraz ze wzrostem zamówień, bez braku odpowiedniej automatyzacji, niestety nie mają oni szans na działania rozwojowe, gdyż osiągają maksimum wydajności zajmując się bieżącymi procesami firmy.

Z pomocą przychodzi oprogramowanie Shoper. Jest to rozwiązanie gotowe do uruchomienia w momencie zakupu, posiadające ponad 250 gotowych rozwiązań wpierających obsługę sklepu, zarówno ze strony klienta, jak i administratora. Można je zakupić jako oprogramowanie abonamentowe.

Potrzebujesz cennik enova? – wypełnij poniższy formularz, wyślemy Ci go

integracja enova shoper

Integracja sklepu Shoper wraz z systemem enova365 odbywa się w pełni automatycznie. Polega ono na zsynchronizowaniu oprogramowania EPR wraz z bazą danych sklepu. Dzięki temu dane są wysyłane dwukierunkowo, za pomocą pakietów w formacie XML. Informacje wysyłane i pobierane w pakietach po 100 pozwalają na płynny transfer danych.

Synchronizacje przebiegają w następujących kategoriach:

– towarów (kategorie, ceny, producent, zdjęcia, atrybuty, waga, jednostka);
– zamówień (przenoszenie poszczególnych pozycji i zamówienia, tworzenie kontrahenta w systemie ERP na podstawie danych pobranych ze sklepu).

Enova360 to idealne rozwiązanie, które współpracując w systemem Shoper, w pełni wykorzystuje potencjał platformy sprzedażowej oraz systemu ERP. Zarządzanie sklepem staje się niemal całkowicie automatyczne, łatwiejsze. Enova360 to pełna kontrola nad przedsiębiorstwem oraz jego aktualnymi danymi statycznymi, takimi jak wyniki finansowe, sprzedaż, itp.