Ostatnimi czasy zauważono znaczy wzrost zainteresowania społeczności zakupami na platformach sprzedaży on-line. Dbanie o bezpieczeństwo i komfort, zarówno zamawiającego jak i sprzedającego sprawia, że sklepy on-line stają się z dnia na dzień coraz powszechniejsze. Są one dobry wsparciem dla sklepów stacjonarnych, a rozbudowa i integracja z systemami ERP lub MRP sprawia, że stają się głównym centrum zarządzania przedsiębiorstwem.

Podczas zakładania sklepu internetowego warto pochylić się nad jednym z najstarszych silników służących do instalacji aplikacji sklepowych o wdzięcznej nazwie PretaShop. Program funkcjonuje od 2008 roku i jest nieprzerwanie rozwijany oraz aktualizowany. To inteligentny system, który posiada już ponad 300 dodatkowych rozwiązań, a w połączeniu z wdrożeniem takim jak Presta2enova sprawia, że praca człowieka jest ograniczona do minimum. Czasochłonna oraz nużąca realizacja zamówień a zarazem komunikacja pomiędzy sklepem i system ERP odbywa się w sposób automatyczny, co pozwala między innymi na wyeliminowanie czynnika błędu ludzkiego, zachowanie ciągłości pełnej obsługi sklepu- nawet po godzinach pracy firmy, znaczne obniżenie kosztów.

W przypadku systemów zarządzania warto skorzystać ze sprawdzonej firmy i rozwiązań, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych niezgodności na drodze EPR – Silnik PretaShop. Niewątpliwie takim oprogramowaniem jest Enova365 wraz z dodatkiem Presta2enova. Jest to w pełni funkcjonalne wdrożenie dla firm ceniących sobie nowoczesne rozwiązania. Dzięki temu przedsiębiorstwo staje się w pełni automatyczne a jego rozwój oparty jest zarówno na własnej praktyce, jak i doświadczeniu specjalistów z zakresu ekonomii, kadr- płac oraz handlu.

Potrzebujesz cennik enova? – wypełnij poniższy formularz, wyślemy Ci go

integracja enova prestashop

Enova 365 to kompatybilny system, żyjący w symbiozie z PretaShop. Aktualnie na rynku posiada prawie piętnaście tysięcy aktywnych użytkowników. Rozbudowana aplikacja o bogatej strukturze pozwala na obsługę wielu sklepów, aktualizację i wysyłanie poszczególnych danych, pobieranie zamówień,  bezobsługowy handel towarami, tworzenie analiz i raportów.